loading...
مدباز|برترین مرجع دانلود اضافات بازیها
امین مبین بازدید : 3373 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (24)

اکنون با حل تمامی ارور و مشکلات بازی Dead Rising 3 در خدمت گیمرهاب عزیز هستیم . خب مستقیم بدون مقدمه بریم سر حل مشکلات این بازی :

موارد و کارهای لازم قبل از نصب بازی :
قبل از هر کاری سیستم خود را با حداقل سیستم مورد نیاز منتشر شده با بازی مقایسه کنید و مشاهده کنید که آیا سیستم شما توانایی لازم را برای اجرای این بازی دارد یا نه

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Dead Risin 3 :

سیستم عامل : Windows 7-64bit , Windows 8-64bit
کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 570/AMD Radeon 7870 or Higher
دایرکت ایکس: Direcx 11
پردازنده : Intel Core i3-3220 @ 3.30GHz (or Intel Core 2 Quad Q9550 @ 2.83GHz)/AMD Phenom II X4 945 @ 3.00GHz or Higher
رم مورد نیاز : ۶GB Ram
هاردیسک مورد نیاز : ۳۰GB Free

توجه : در هنگام نصب و کرک بازی ، آنتی ویروس و فایروال خود را به طور کامل خاموش کنید تا فایل های بازی پاک نشوند و درصورتی که حتی یکی از فایل های 1 کیلوباتی بازی هم حذف شود ممکن می باشد که اجرای بازی با مشکل مواجه شود ..

آموزش کامل در ادامه مطلب ...

نرم افزار های زیر برای اجرای هر بازی کامپیوتری لازم می باشد که باید همگی آن ها را بدون استثناء نصب کنید ، پس بررسی کنید که نرم افزار های زیر در سیستم شما نصب می باشد یا نه ، در صورت نصب نبودن حتماً نرم افزار های زیر را نصب کنید :

لوگوی دانلود مدبازدانلود Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package x86 (سیستم 32 بیت)
لوگوی دانلود مدبازدانلود Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package x64 (سیستم 64 بیت)
لوگوی دانلود مدبازدانلود NetFramwork 4.5
لوگوی دانلود مدبازدانلود Directx

 کارهای لازم برای اجرای همه بازی های جدید کامپیوتری :
حتما شما درایو کارت گرافیک خود را آپدیت و بروز رسانی کنید ، معمولا آپدیت درایور های کارت گرافیک را از سایت های مرجع دریافت می کنند که ما برای شما آدرس آن ها را آماده نموده ایم :

لوگوی دانلود مدبازلینک دانلود درایورهای جدید کارت های گرافیکی Geforce از nVIDIA

لوگوی دانلود مدبازلینک دانلود درایورهای جدید کارت های گرافیکی ATI 

توجه : ما ابتدا آموزش نصب این بازی را در اختیار شما قرار می دهیم ، شما با طی مسیر زیر بازی را به صورت کامل نصب و کرک می کنید و در صورتی که به مشکل خوردید ادامه متن را بخوانید تا مشکلات و ارور های شما دوستان عزیز رفع و برطرف شود .

آموزش نصب بازی Dead Risind 3 یه صورت کامل :
توجه : شما قبل از نصب باید تمامی نرم افزار های موجود در پوشه Redist یا Support را نصب کنید و سپس مراحل زیر را طی کنید تا با مشکل مواجه نشوید . در ضمن قبل از هرکاری آنتی ویروس خود را غیر فعال نمائید .
تا به امروز سه نسخه از این بازی منتشر شده می باشد (CODEX ، SC و BLACK BOX) . لازم به ذکر می باشد که تمامی ورژن های این بازی باید نصب شوند . شما با دانلود و خارج سازی این بازی از حالت فشرده با تعدادی فایل با نام های Redist و Crack مواجه می شوید . فایل اجرایی این بازی در پوشه اکسترکت شده می باشد که نام آن Dead_Rising_3.exe می باشد توجه کنید که در بعضی مواقع در برخی از نسخه ها کرک وجود ندارد .
شما بعد از نصب بازی وارد پوشه Crack شوید و تمامی محتویات را در محل نصب بازی کپی و پیست کنید و در این حین اگر با پیام هایی مبتنی بر وجود داشتن فایل ها از قبل مواجه شدید گزینه Copy And Reaplace را انتخاب کنید . حالا بر روی فایل اجرایی بازی یعنی Dead_Rising_3.exe کلیک کنید تا بازی اجرا شود .

خب حالا بریم سراغ مشکلات بازی :

حل مشکل Dead Rising 3.exe System Error :

عکس شماره یک - ارور

اگر شما آنتی ویروس خود را هنگام نصب بازی خاموش نکرده باشید با این ارور مواجه خواهید شد چرا که این ارور به دلیل پاک کردن فایل Steam توسط آنتی ویروس پدیدار می شود . راه حل این ارور دانلود فایل زیر می باشد . شما فایل زیر را دانلود کنید و سپس از حالت فشرده خارج کنید و سپس 3 فایل Steam.ini , Steam_api.dll و Steamcailent.ini را در محل نصب بازی کپی و پیست کنید

لوگوی دانلود مدبازدانلود فایل های Steam

حل خطای he version of this file is not compatible with the version of windows you’re running.check your computer system information to see whether you need an x86(32-bit) or x64(64-bit) verison of the program and then contact the software publisher در بازی Dead Rising 3

گیمر های عزیز همانطور که از معنی و مفهوم این ارور پیدا می باشد گویای این است که بازی Dead Rising 3 بر روی سیستم های 32 بیتی اجرا نمی شود . خب این مشکل 2 راه حل دارد :
1- سیستم خود را 64 بیتی کنید و از بازی لذت ببرید
2- برای این بازی در آینده نزدیک کرک 32 بیتی منتشر خواهد شد (به احتماب خیلی زیاد) که شما باید منتظر این کرک باشید تا در صورت منتشر شدن بوسیله آن بازی Dead Rising 3 را در سیستم های 32 بیتی اجرا کنید .

حل خطای requires that your graphics hardware be compatible with DirectX 11, and have the DirectX 11 runtime install در بازی Dead Rising 3

این ارور مربوط به دایرکت ایکس سیستم شما می باشد که این ارور این معنی را می رساند که بازی Dead Rising 3 بر روی DirectX11 فقط قابل اجرا می باشد . پس باید DirextX11 را نصب کنید و اگر کارت گرافیک شما از دایرکت ایکس 11 پشتیبانی نکند فعلا باید منتظر باشید چون هنوز حتی در سایت های خارجی و مرجعه هم برای این مشکل راه حلی ارائه نشده است .

حل ارور گیر کردن بازی ، بیرون پریدن و کرش شدن Dead Rising 3 در هنگام لود کردن :
اکثر گیمر ها در بازی Dead Rising 3 ، بیشتر با کرش شدن بازی یا بیرون پریدن این بازی مواجه می شوند که حل این مشکل به صورت زیر می باشد :
ابتدا فایل زیر را دانلود کنید و سپس از حالت فشرده خارج کنید سپس محتویات پوشه اکسترکت شده را در مسیر زیر کپی و پیست کنید :
deadrising3/date/gameplay

 لوگوی دانلود مدبازدانلود فایل مخصوص به این ارور

حل مشکل گیر کردن ، لگ بازی ، تیک زدن ، افت فریم و کند شدن بازی هنگام سوار شدن ماشین ، در وسط بازی و … در بازی Dead Rising 3 :
این مشکل در بیشتر بازی ها پدیدار می شود لطفا متن زیر را بخوانید و کارهای گفته شده را اعمال کنید تا مشکل شما برطرف شود .

1- همانطور که در بالا شد ابتدا دراور های جدید کارت گرافیک را دانلود و نصب کنید

آپدیت درایور ها در بالای پست موجود می باشد .

غیر فعال کردن برنامه های اضافی در حال اجرا2-  :
با این کار پردازنده سیستم شما دارای قدرت بیشتر خواهد شد و تمامی تمرکز خود را فقط روی بازی خواهد گذاشت پس مراحل زیر طی بستن برنامه های اضافی انجام دهید :
1- ایتدا کلید های Windows + R را بفشارید تا نرم افزار Run ویندوز اجرا شود
2- در کادر خالی برنامه Run عبارت msconfig را بنویسید و سپس دکمه Enter را بفشارید
3- اکنون پنجره ای باز می شود که باید شما به Startup این پنجره مراجعه کنید و تیک تمامی نرم افزار و برنامه هایی که حین اجرای ویندوز فعال می شود را بردارید
4- سپس به پنجره Services رجوع کرده و همه برنامه های Microsoft را که در موقع راه اندازی و اجرا آپدیت می شوند را غیر فعال (Disable) کنید ، با زدن دکمه Disable All این کار را انجام دهید .
5- اکنون ویندوز خود را یکبار Restart کنید

3- دانلود آخرین نسخه دایرکت ایکس ، اول از همه برنامه dxsetup.exe را دانلود کنید و سپس به اینترنت متصل شوید تا SDK های لازم برای بازی Dead Rising 3 که حجم آن 48 مگابایت می باشد را دانلود و نصب کنید
لوگوی دانلود مدبازدانلود Directx

4- در بازی همه گزینه های Manitor Blur را خاموش و غیر فعال کنید
5- و شما برای راحت تر اجرا کردن این بازی می توانید در قسمت مربوط به تنظیمات گرافیکی بازی ، گزینه shadow resolution را در پایین ترین حالت ممکن قرار دهید .

حل مشکل حل ارور Memory allacation for 4164304 bytes failed :

عکس شماره 2 ارور

این مشل به دلیل پایین بودن Ram سیستم شما می باشد که راه حل هایی به غیر از پچ و کرک وجود دارد . راه حل رفع این ارور :
1- ابتدا روی My Comeputer کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید
2- اکنون در پنجره جدید باز شده در سمت چپ گزینه Advanced System Setting را انتخاب کنید
3- اکنون دوباره یک پنجره جدید بازی شده است که در بالای آن گزینه Advanced را انتخاب کنید و نخستین Setting را انتخاب کنید
4- و باز هم دوباره یک پنجره جدید باز می شود که دوباره در بالا گزینه Advanced را انتخاب کنید ، و سپس در پنجره و صفحه جدید گزینه Change ا انتخاب کنید
5- در صفحه و پنجره جدید درایور های کامپیوتر شما مشخص شده است ، به دلخواه یکی از آنها را انتخاب کنید و سپس در قسمت پایین گزینه Custom Size را انتخاب کنید
6- اکنون شما 2 کادر خالی را مشاهده می کنید ، در کادر خالی اول عدد 10000 را وارد کنید و در کادر خالی دوم عدد 16000 را وارد کنید
7- اکنون تغییرات را سیو کرده و وارد بازی شوید ، اکنون حتی بازی را با تنظیمات High نیز می توانید اجرا کنید .

آموزش بالا بردن فریم و از بین بردن قفل FPS30 :
سازنده بازی Dead Rising 3 این بازی را بر روی 30 فریم قفل کرده است که این کار کمپانی سازنده بسیاری از گیمر ها را ناراحت کرده است . اما باز هم راه حلی برای این مشکل وجود دارد :
ابتدا یک فایل Notpad درست کنید و سپس آن را باز کنید و عبارت زیر را داخل آن بنویسید :
gmpcr_unlock_frame_rate = True
سپس این Notpad را با این عبارت ذخیره کنید و نام آن را به user.ini تغییر دهید و بعد این فایل را در جایی که فایل deadrising3.exe موجود می باشد بریزید .
توجه : سازندگان بازی اعلام نموده بودند که هرگونه تغییر فریم در بازی Dead Rising 3 می تواند مشکلاتی را برای این بازی بوجود آورد پس دقت کنید .

حل مشکل کرش شدن هنگام ورود به بازی یا قسمت های مختلف آن :
اولین دلیل بروز این مشکل می تواند از ضعیف بودن سیستم شما باشد
دومین مشکل هم به آپدیت نبودن درایور های کارت گرافیک شما بر میگردد که در زیر دوباره درایور های کارت گرافیک برای شما قرار داده شده است .
آپدیت درایور ها در بالای پست موجود می باشد .

دلیل سوم که دلیل رایج و شایع می باشد کرک نبودن بازی یا نصب کرک های غیر معتبر می باشد . در زیر برای شما دو کرک سالم و اصل از بازی Dead Rising 3 آماده نموده ایم .

لوگوی دانلود مدبازدانلود کرک Codex
لوگوی دانلود مدبازدانلود کرک Ali213

اگر باز هم با انجام 3 روش بالا مشکل شما برطرف نشد راه حل زیر را انجام دهید ! دقت کنید که این روش فقط بر روی کارتهای اتوپدیا قابل انجام است :

1- از منوی استارت و در قسمت Run عبارت Device Manager را جستجو کنید و آن را انتخاب کنید
2- بعد بر روی NVIDIA GPU لیک کنید و گزینه  Display Adaptres را انتخاب کنید
3- اکنون روی گزینه dRIVER کلیک کنید و گزینه Roll Back Driver را بزنید .

حل ارور This application has failed to start because steam_api.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem در بازی Dead Rising 3 :
اگر باز هم آنتی ویروس خود را هنگام نصب و کرک کردن بازی غیر فعال ننموده اید با این ارور روبه رو می شوید چراکه فایل فایل Steam_api.dll توسط آنتی ویروس شما پاک شده است . راه حل این ارور به این ترتیب می باشد که باید کرک زیر را دانلود کنید و سپس آن را از حالت فشرده خارج کنید و محتویات آن را در مسییر نصب بازی کپی و پیست کنید .

لوگوی دانلود مدبازدانلود فایل های Steam

حل مشکل This application has failed to start because MSVCP100.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem در بازی Dead Rising 3 :
علت بروز این خطا نصب نبودن برنامه ++Microsoft Visual C می باشد . شما بتدا وارد قسمت Control Panel کامپیوتر خود شده و تمامی نسخه های این نرم افزار را پاک کنید و سپس کامپیوتر را یک بار ریستارت کنید و سپس نسخه های 2010 و 2008 این نرم افزار را نصب کنید . البته بهتر می باشد که در صورتی که سیستم شما نسخه 2013 این نرم افزار را پستیبانی می کند آن را نصب کنید . اکنون نسخه های مختلف این نرم افزار آماده دانلود می باشد .

این نرم افزار ها در بالای پست موجود می باشند .
توجه : نرم افزار vcredist همان نرم افزار ++Microsoft Visual C می باشد .

حل مشکل DirectX function “GetDeviceRemovedReason” failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG” در بازی Dead Rising 3 :

خطا DirectX Error DirectX Function “CreatePixelShader for (null)” failed with E_INVALIDARG” در بازی Dead Rising 3 :

حل مشکل  Fatal Error: Direct3D driver returned error code (E_OUTOFMEMORY) while creating a texture  در بازی Dead Rising 3 :
هر سه مشکل بالا مربوط به آپدیت نبودن کارت گرافیک و آپدیت نبودن دایرکت ایکس می باشد ، که دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار ها می تواند این 3 مشکل را رفع نماید . اکنون جدیدترین ورژن این نرم افزار ها آماده دانلود می باشد
لوگوی دانلود مدبازدانلود Directx

عکس شماره 4 ارور
عکس شماره 5 ارور

رفع مشکل Dead Rising 3 – Failed to initialise D3D11; Error Code 0 ” در بازی Dead Rising 3 :
حل مشکل  This application has failed to start because d3d11.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem. در بازی Dead Rising 3 :
حل این دو مشکل به دلیل آپدیت نبودن دایرکت ایکس می باشد که شما برای نصب کردن دایرکت ایکس این بازی دو راه دارید :
1- دایرکت ایکس این بازی را را از پوشه Support نصب کنید
2- این دایرکت ایکس را از لینک زیر دانلود و سپس نصب نمایید
لوگوی دانلود مدبازدانلود Directx

رفع خطای GetDeviceRemovedReasons” failed with DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED (The video card has been physically removed from system, or a driver upgrade for video card has occureed. The application should destroy and recreate the device. ID3D10Device:GetDeviceRemovedReason در بازی Dead Rising 3 :
این مشکل در کارت گرافیک های VIDIA پدیدار می شود . برای حل این مشل مراحل زیر را طی کنید :
1- ابتدا کارت گرافیک سیستم خودتون رو از سایت مادر Geforce آپدیت کنید :
آدرس دانلود درایور های کارت گرافیک در بالای پست موجود می باشد

2- نصب  ورژن های ۲۰۱۲ برنامه ++Microsoft Visual C و پاک کردن نسخه های قدیمی تر ، توجه کنید که ورژن 2012 را حتما نصب کنید و اگر آن را از قبل دارید هنگام نصب به جای Install گزینه Repair را انتخاب کنید .
برای ویندوزهای ۳۲ بیتی :
لینک دانلود این نرم افزار ها در بالای پست موجود می باشد .

3- نصب نرم افزار نت فریم ورک 4،5 که برای اجرا و نصب بازی ضروری می باشد
لوگوی دانلود مدبازدانلود NetFramwork 4.5

4- نصب باز هم آخرین ورژن دایرکت ایکس برای بازی Dead Rising 3 که باید به اینترنت متصل باشید تا فایل های SDK که حدوداً 48 مگابایت می باشد را دانلود کنید .
لوگوی دانلود مدبازدانلود Directx

حل خطای the program cant start because msvcp110.dll is missing from your computer. try reinstalling the program to fix this problem در بازی Dead Rising 3
1- اول از همه فایل زیر را دانلود کند و از حالت فشرده خارج سازید و در محل نصب بازی کپی و پیست کنید

لوگوی دانلود مدبازدانلود msvcp110.dll

2- این ارور با نصب برنامه ++Microsoft Visual C حل خواهد شد که از لینک های زیر می توانید برنامه متناسب با سیستم خود را دانلود نمائید
لینک دانلود این برنامه در بالای پست موجود می باشد .

حل خطای سیاه و سفید شدن صفحه در بازی Dead Rising 3
1- باید کارت گرافیکی شما حتماً آپدیت شده باشد
2- این مشکل نادر می باشد و معمولاً در سیستم هایی که دارای دو کارت گرافیک هستند (مثل لب تاپ ها) رخ می دهد ، برای رفع این مشکل روی آیکون بازی کلیک راست کرده و سپس گزینه Run With Graphic Procesor را زده و بعد گزینه  High Performance Nvidia  را انتخاب کنید .


حل مشکل کرش کردن و بیرون رفتن از بازی Dead Rising 3 :
برای حل این مشکل روی آیکون بازی کلیک راست کردوه و گزینه آخر یعنی Properties را انتخاب کنید و بعد Compatibility را زده و اکنون در قسمت کناری تیک گزینه Run This Program In Compatibility Mode For را بزنید و اگر ویندوز 7 می باشد گزینه سرویس پک یک را انتخاب کرده و گزینه OK را بزنید .

حل مشکلات صدا از جمله نبود صدا ، تاخیر صدا و ناهمانگی دیالوگ ها در بازی  Dead Rising 3 :
راه حل این مشکل به کارت صدای شما بر می گردد ! برای حل این مشکل کارت صدای خود را به آخرین نسخه بروز کنید !

لوگوی دانلود مدبازRealtek High Definition Audio 2.73 Windows 8 / 7 / Vista 32Bit (حجم : ۹۷ مگابایت)

لوگوی دانلود مدبازRealtek High Definition Audio 2.73 Windows 8 / 7 / Vista 64Bit (حجم :  ۱۰۵ مگابایت)

2- نصب دایرکت ایکس متناسب با بازی :
لوگوی دانلود مدبازدانلود Directx

3- اگر با انجام مراحل بالا باز هم مشکل صدا را در بازی دارید ، کلید های CTRL + R را بزنید و پس از باز شدن برنامه Run عبارت dxdiag را بنویسید ، پس از باز شدن پنجره به تب Sound رفته و بعد از باز شدن تب Sound به تب Communications بروید و حالت صدا را  Do Nothing قرار دهید و سپس گزینه Apply را بزنید . اکنون مشکل شما 100% حل شده است .

حل مشکل To run this application, you first must install one of the following versions of the .NET Framework:
v4.0.30319
Contact your application publisher for instructions about obtaining the appropriate version of the NET Framework در بازی Dead Rising 3
:
این ارور مربوط به نصب نبودن برنامه NetFramwork 4.5 بر روی ویندوزتان می باشد . نرم افزار زیر را دانلود و نصب کنید تا مشکلتان حل شود .
لوگوی دانلود مدبازدانلود NetFramwork 4.5
توجه : نرم افزار بالا پس از نصب به صورت خودکار جدیدترین نسخه از این برنامه را دانلود و نصب می کند پس به اینترنت متصل باشید

حل مشکل کرش کردن ، خروج از بازی و گیر کردن در لودینگ بازی  Dead Rising 3 :
برای رفع این خطا ابتدا کارت گرافیک خود را آپدیت کنید
لینک دانلود درایور جدید کارت های گرافیکی در اول پست موجود می باشد .

2- غیر فعال نمودن UAC ویندوزتان ، که با نرم افزار زیر به راحتی می توانید UAC ویندوزتان را غیر فعال کنید .
 لوگوی دانلود مدبازدانلود برنامه غیرفعال کننده UAC

3- غیر فعال کردن آنتی ویروس ویندوز
4- ابتدا نرم افزار Task Manager را باز کنید و به تب process رفته و برنامه های غیر ضروری و اضافی را ببندید T با کلیک راست کردن روی آنها و زدن گزینه Kill
5- غیر فعال کردن یکی از هسته های ویندوز به روش زیر :
ابتدا برنامه Task Manager باز کنید و سپس به تب details رفته و روی فایل اجرایی بازی کلیک راست کنید و گزینه set Affinity تیک یکی از هسته ها را بردارید .

6- اگر کارت گرافیک شما Gforce هستش از قسمت کنترل پنل nVIDIA که توی کنترل پنل اصلی ویندوز هستش ، وارد گزینه ۳D Setting بشید و بعد از منوی سمت چپ ، تیک گزینه Threaded Optimization’ from the nVidia Control Panel رو انتخاب کنید و بازی رو از همون بخش ۳D Setting و بخش ۳d manage setting و گزینه new Appliction بازی رو به Nvidia Control Panel اضافه کنید و گزینه High Performance NVidia Processor را در کنترل پانل کارت گرافیکی تیکش رو فعال کنید
7- در صورتی که با انجام کارهای بالا باز هم از بازی خارج می شوید ، این بار وارد کنترل پنل گرافیکی خود شوید و یکی از GPU ها را غیر فعال نمائید .
8- اکنون در مرحله آخر باید ویندوز را ریستارت کنید و سپس بعد از بالا آمدن سیستم ، روی آیکون بازی کلیک راست کنید و گزینه Run admininstrator را انتخاب کنید .

حل مشکل سیاه شدن صفحه در بازی  Dead Rising 3 :
ابتدا کارت گرافیک خودتون رو آپدیت کنید
1- ابتدا کارت گرافیک خود را آپدیت کنید .
لینک دانلود درایور جدید کارت های گرافیکی در اول پست موجود می باشد .

 2- برنامه Task Manager را اجرا کنید و به تب tab process رفته و نرم افزار های اضافی در حال اجرا را ببندید ، با کلیک راست کردن روی آن ها و زدن گزینه Kill
3- آنتی ویروس خود را کاملاً غیر فعال کنید
4- به تنظیمات بازی رفته و در قسمت تنظیمات گرافیکی گزینه های VSync ، anti-aliasing و filtering را off یا disable کنید .
5- اگر در صورتی که با انجام کارهای بالا دوباره به مشکل برخوردید باید بازی را دوباره نصب و کرک کنید .

حل مشکل The application failed to initialize properly (0xc000007b). Click OK to terminate the application در بازی Dead Rising 3 :

این اولین ارروری می باشد که بازی در هنگام نصب آن را نشان می دهد و دلیل آن نبود نرم افزار زیر می باشد . نرم افزار زیر را دانلود کنید و سپس به اینترنت متصل باشید تا فایل های لازم دانلود شوند .
لوگوی دانلود مدبازدانلود NetFramwork 4.5

حل مشکل افت فریم و اسلوموشن بودن بازی  Dead Rising 3
1- آپدیت کردن کارت گرافیک
لینک دانلود درایور جدید کارت های گرافیکی در اول پست موجود می باشد .

2- غیر فعال کردن برنامه های اضافی در حال اجرا با انجام اعمال زیر :
1- دکمه های Windows + R را بزنید تا برنامه Run اجرا شود
2- در کادر خالی برنامه Run عبارت msconfig را بنویسید و دکمه Enter را بفشارید
3- اکنون در پنجره system configration به تب Startup مراجعه کرده و تیک همه برنامه هایی را که با بالا آمدن سیستم اجرا میشوند را بردارید
4- به تب Services رفته و همه برنامه های مایکروسافت را که در هنگام راه اندازی آپدیت می شوند را غیر فعال یا Disable کنید ، با زدن گزینه Disable All
5- اکنون ویندوز خود را ریستارت کنید .

3-دانلود آخرین ورژن برنامه دایرکت ایکس اول برنامه dxsetup.exe را دانلود کنید و سپس به اینترنت متصل باشید تا SDK های لازم و ضروری بازی دانلود و نصب شوند .
لوگوی دانلود مدبازدانلود Directx

حل ارور Dead Rising 3.exe Stoped Working :
این مشکل به هزاران دلیل مختلف پدیدار می شود اما با رعایت نکات زیر به احتمال خیلی بالایی مشکلاتتان حل می شود :

ابتدا همه نرم افزار های اول پست را دانلود و نصب کنید (همه نرم افزار ها بدون استثناء باید نصب شوند) .

توجه : هنگام نصب دایرکت ایکس به اینترنت متصل باشید تا SDK های لازم بازی دانلود و نصب شوند .
2- غیر فعال کردن UAC ویندوز که با دانلود برنامه زیر می توانید این کار را انجام دهید .
3- آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید
4- اگر با انجام این کار ها باز هم این ارور پا برجا بود متن ارور را به صورت کامل برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت مشکل شما گیمر عزیز را برطرف کنیم .

امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد - مدباز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1393/07/28 و 19:40 دقیقه ارسال شده است

سلام هنگام ورود به بازی و loading ارور close the program میده.راهنمایی کنید
پاسخ : این ارور امیر جان بیشتر به دلیل آپدیت نبودن درایور های کارت گرافیک هستش من جویای این مشکل از ادمین سایت های دیگه هم شدم همین جواب رو دادن .

این نظر توسط diako در تاریخ 1393/07/25 و 17:15 دقیقه ارسال شده است

سلام.
ببخشید برا من ارور dead rising3 has stop working
هر کاری بگید انجام دادم از توضیحات شما..لطفا سریعا جواب بدین ممنون میشم
پاسخ : http://www.modbaz.com/mod/622

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/07/22 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

داداش به لینکی که گفتی رفتم ولی باز هم اجرا نمیشه
راستی من دوتا کارت گرافیک دارم احتمال داره که بازی داره با اونیکی کارت گرافکم که ضعیف تره بالا میاد؟
پاسخ : برای حل این ارور باید کارت گرافیک nVIDIA را به بازی بشناسانید و بالاترین قدرت گرافیکی را به بازی اختصاص دهید که با روش زیر می توانید این کار را به انجام برسانید :

ابتدا روی دسکتاپ خود کلیک راست کرده و سپس روی گزینه Nvidia Control Panel کلیک کنید تا کنترل پنل گرافیکی سیستم شما اجرا شود . از سمت چپ از لیست روی گزینه Manage 3D settings کلیک نمائید. اکنون آموزش تنظیم کارت گرافیک انویدیا در لپ تاپ برای حداکثر عملکرد بازی ، در سمت راست در سربرگ Global Settings بخشی با نام Preferred graphics processor دیده می شود. آیتم های Auto-select – High-preformance Nvidia processor – Integrated graphics در آنجا وجود خواهند داشت . سپس برای حداکثر بازدهی ، باید گزینه High-preformance Nvidia processor را انتخاب کرده وسپس دکمه Apply را بفشارید و در نهایت OK را بزنید و بعد دستگاه را ریستارت کنید تا تغییرات اعمال شود .

این نظر توسط hamed در تاریخ 1393/07/17 و 1:58 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا من تنظیماتو رو low هم ک میزارم تیک میزنه
CPU Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz
ram:6gb
ati hd 5670 ddr5 1gb

مشکل از قطعاتمه؟






پاسخ : کارهای گفته شده توی پست رو انجام دادید حامد عزیز ؟

این نظر توسط مصطغی در تاریخ 1393/07/16 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خدا قوت
من مشکل close program دارم همه کارهای بالا رو هم انجام دادم حجم بازیم 23 گیگه codex
ازکجا بفهمم که آخرین آپدیت بازی روش نصبه؟
پاسخ : آپدیت رو خودتون باید نصب کنید . متن ارور چیه مصطفی عزیز ؟

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/07/15 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید من هر کاری که گفته بودین در مورد گیر کردن در صفحه لودینگ انجام دادم اما کار نکرد نمیدونم دیگه چیکار کنم هنوز stop working میده تو صفحه لودینگ سیستمم لپ تاپه با مشخصات
cpu: core i5
ram: 4gb
graphic: nvidia 630m-2gb
پاسخ : مهدی عزیز به صفحه زیر رجوع کن :
http://www.modbaz.com/mod/622

این نظر توسط بهمن در تاریخ 1393/07/13 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید !
من برای مشکل بیرون پریدن در قسمت لودینگ این بازی رو دارم ، اون فایل رو هم ریختم که فرمت bin داره در پوشه gameplay ولی ،بازم از بازی میپره بیرون ! چه کار کنم ؟
پاسخ : اروری که میده چیه ؟ دقیقاً بنویسید بهمن عزیز

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1393/07/12 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا این کرک 32بیت کی میاد اگه اومده لطفا بزاریدش ممنون
پاسخ : مصطفی عزیز حتماً .

این نظر توسط مهرداد در تاریخ 1393/07/05 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

سلام من نسخه بلک باکس رونصب کردم ولی هنگام اجرا خیلی کنده وفقط چهارتا رزلوشن( resolousion)داره
پاسخ : Resolousion بازی رو کم کنید و توضیحات پست رو دقیق بخونید !

این نظر توسط amir salar در تاریخ 1393/07/01 و 11:46 دقیقه ارسال شده است

من حتی بازی و اپدیت کردم . کارت گرافیکمم اپدیت کردم . کرک codex هم ریختم ... همه ی کارهای بالار و انجام دادم
پاسخ : دایرکت ایکستون 11 هستش ؟ درایو کارت گرافیکتون آپدیته ؟ از تنظیمات گرافیکی ، بازی رو توی حالت low قرار بده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 667
  • کل نظرات : 1341
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1076
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 318
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 863
  • بازدید ماه : 3,403
  • بازدید سال : 60,611
  • بازدید کلی : 2,100,908