loading...
مدباز|برترین مرجع دانلود اضافات بازیها
امین مبین بازدید : 1463 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

اکنون سایت مدباز با حل تمامی مشکلات و ارور های بازی The Evil Within همراه شما گیمر های عزیز می باشد . این بازی خارق العاده و ترسناک دلچسب حاصل زحمات "شینجی میکامی" استاد سبک ترس می باشد که واقعاً خواب خوش را از گیمر ها گرفته است . این بازی زیبا همانند دیگر بازی ها قطعاً دارای مشکلات و خطاهای زیادی می باشد که اکنون در این پست به شرح حل خطاها می پردازیم . این بازی نیاز به گرافیک بالا ندارد اما گیم پلی خارق العاده ای دارد این گرافیک پایین بدین معنا نمی باشد که بازی دارای گرافیک پایین می باشد، نه بخشی از این گرافیک پایین مربوط به بهینه سازی این بازی می باشد. فریم این بازی بر روی 30 فریم قفل می باشد که راه حل شکستن این قفل را در ادامه مطلب به شما شرح خواهیم داد.

شما قبل از هرر کاری باید بررسی کنید که آیا سیستم شما قابلیت اجرای این بازی را دارد یا نه بعد به سراغ نصب بروید . اکنون در اینجا حداقل سیستم مورد نیاز این بازی برای شما به شرح در آمده است :

حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Evil Within :

OS: 64-bit Windows 7 SP1/Windows 8.1
Processor: i7 or an equivalent with four plus core processor
Graphics: GTX 460 or equivalent 1 GB VRAM card
DirectX: Version 11
Memory: 4 GB RAM
Hard Drive: 50 GB available space
Additional Notes: It’s worth noting that the 50 GB of space required is for the PC install. When the installation is complete, the game will take up ~41 GB of HDD space

خب بعد از مقایسه سیستم سخت افزار و نرم افزاری بالا، شما اکنون باید بازی را به طور صحیح نصب نمائید تا با مشکل ها جزئی و خسته کننده رو به رو نشوید که در اینجا آموزش نصب صحیح این بازی را هم آماده نموده ایم .

آموزش نصب بازی The Evil Within:

قبل از هر کاری آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید، وگرنه با مشکل جدی رو به رو خواهید شد، برای بهتر شدن وضعیت نصب بازی می توانید پوشه ای که بازی را در آن نصب خواهید کرد را اعتماد سازی کنید. وارد پوشه بازی شود و فایل ستاپ را اجرا کنید و آدرس پوشه اعتماد سازی شده را وارد کنید و سپس منتظر باشید تا بازی نصب شود . سپس باید بازی را کرک کنید. وارد پوشه Crack شده (اگر کرک را ندارید از لینک زیر دانلود کنید) و سپس محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی و پیست کنید و سپس بازی رو از پوشه نصب نه از جای دیگر از طریق Run As Administerator اجرا کنید.

توجه: از برقراری ارتباط با اینترنت توسط Firewall جلوگیری کنید که این امر باعث خرابی کرک خواهد شد. (فایروال را غیر فعال کنید)

لوگوی دانلود مدبازدانلود کرک RELOADED بازی The Evil Within

خب تا اکنون اگر مراحل بالا را طی کرده باشید باید با مشکل مواجه نشده باشید و باید مراحل مکمل زیرا هم حتماً دنبال کنید که با مشکل رو به رو نشوید.

شما باید نرم افزار های پیش نیاز بازی ها را به نسخه بروز داشته باشید و درایور های کارت گرافیک خود را آپدیت کنید که همه ی اینها در اینجا آماده دانلود می باشد:

لوگوی دانلود مدبازدانلود Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package x86 (سیستم 32 بیت)
لوگوی دانلود مدبازدانلود Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package x64 (سیستم 64 بیت)
لوگوی دانلود مدبازدانلود NetFramwork 4.5
لوگوی دانلود مدبازدانلود Directx

سپس باید حتماً درایور های کارت گرافیک خود را آپدیت نمائید که بسیاری از مشکلات مانند Stoppde Working، لگ زدن، گیر کردن، افت فریم و سیاه شدن بازی The Evil Within مربوط به همین امر می باشد.

لوگوی دانلود مدبازلینک دانلود درایورهای جدید کارت های گرافیکی Geforce از nVIDIA

آخرین آپدیت کارت گرافیک nVIDIA را می توانید آن را از لینک بالا دانلود کنید .

لوگوی دانلود مدبازلینک دانلود درایورهای جدید کارت های گرافیکی ATI  از AMD

آخرین آپدیت کارت گرافیک ATI را از سایت بالا می توانید دریافت کنید .

توجه : برای مطلع شدن از نوع درایور و کارت گرافیک خودتون باید اول به Control Panel بروید و بعد به منوی Device Manager برید و آخر سر هم از گزینه Display Adapters نوع کارت گرافیکتون رو ببینید .

خب با انجام همه مراحل بالا بازی باید بدون عیب و نقص اجرا شود اما در برخی از موارد گیمرهای عزیز نکاتی را مورد توجه قرار نمی دهند که اکنون به شرح این موارد و مشکلات می پردازیم :


آموزش SKIP کردن ویدیوهای بازی The Evil Within :

این گزینه کمی طولانی می باشد. شما برای این کار باید نرم افزار Steam را دانلود نموده و سپس در سایت آن ثبت نام کنید . دانلود و نحو ثبت نام در استیم، در فضای اینترنت موجود می باشد که با یک سرچ به سرعت می توانید به آن دست پیدا کنید چون بحث ما در زمینه حل مشکلات این بازی می باشد نمیخواهیم که از مسیر حل مشکلات فاصله بگیریم و در این جا روش کلی را توضیح می دهیم . سپس بعد از ثبت نام و دانلود نرم افزار Steam، داخل نرم افزار شده و سپس بازی The Evil Within را ادد کنید و روی آن کلیک راست کرده و سپس روی Set Lunch Optins کلیک کنید و بعد در کنار آن عبارت زیر را تایپ کنید و سپس سیو کنید و از این به بعد ویدیو های وقت تلف کن را نبینید!

com_skipintroVideo 1+

حل خطای گیر کردن بازی در Loading و کرش شدن The Evil Within :

برای حل این مشکل یک راه حل وجود دارد که اکنون به شرح آن ها می پردازیم :

1- نرم افزار Steam را نصب کرده و در آن ثبت نام کنید و سپس وارد آن شوید. بعد سربرگ Library باز کنید و سپس وارد قسمت Properties شوید. اکنون وارد سربرگ Properties شده و روی گزینه ی verify integrity of game cache کلیک نمائید و حالا همه چیز را سیو کنید و نرم افزار را ببندید و از آن خارج شوید و سپس وارد نرم افزار شوید. دوباره از برنامه خارج شده و سپس بازی را اجرا نمائید.

حل خطای اجرا نشدن بازی بعد از کلیک کردن بر روی آیکون بازی The Evil within :

این ارور در بیشتر بازی ها دیده می شود و یکی از رایج ترین مشکلات بازی ها می باشد که با راه حل زیر رفع می شود . شما باید تمامی نرم افزار های پیش نیار و آپدیت ها را انجام دهید و کرک قرار داده شده در بالا را هم نصب کنید و اگر مشکل داشتید مراحل زیر را دنبال کنید . (کرک و نرم افزار ها در بالای پست موجود می باشند) :

1- ابتدا به کنترل پنل برید .

2- در پنجره باز شده جدید در قسمت بالا سمت چپ روی گزینه System and Security کلیک کنید.

3- در پنجره جدید روی سربرگ System کلیک نمائید.

4- در پنجره جدید باز شده روی سربرگ Advanced کلیک نمائید.

5- در پنجره جدید روی گزینه System Settings کلیک نمائید.

6- سپس اکنون روی Advanced کلیک نمائید.

7- اکنون در وسط صفحه روی گزینه Performance settings کلیک کنید.

8- سپس روی گزینه Data Execution Prevention کلیک کرده و بازی The Evil Within را ادد کنید.

9- اکنون بازی را اجرا کنید و لذت ببرید .

آموزش ثابت کردن 60 FPS و شکستن قفل 30 FPS در بازی The Evil Within :
قبل از هر کاری یک فایل txt. با استفاده از نرم افزار Notepad ویندوز درست کنید و سپس نام آن را به System.cfg تغییر دهید و عبارت زیر را داخل آن بنویسید و سپس سیو کنید و فایل را در محل نصب بازی کپی و پیست کنید .

R_swapinterval -1

توجه : اگر شما می خواهید ، دوباره بازی را با 30 فریم بر ثانیه اجرا کنید و روی آن قفل کنید ، عبارت زیر را داخل آن بنویسید.

R_swapinterval 0

حل ارور "Installed Video Device Does Not Support DirectX 11 Features Error" بازی The Evil Within

این ارور بدین معنا می باشد که بازی نیازمند دایرکت ایکس 11 می باشد اما دایرکت ایکس شما 10 می باشد که باید Directx خودتون رو ارتقا بدید که اگر سیستم شما از دایرکت ایکس 11 پشتیبانی نمیکنه مراحل زیر را دنبال کنید توجه کنید که این روش شاید برای همه سیستم ها جوابگو نباشد:

آموزش اجرای بازی The Evil Within با Directx 10 :

مرحله اول :

توجه : این ترفند فقط در سیستم های 64 بیتی قابل اجرا می باشد و ممکن است که در بعضی از جاها با کندی بازی رو به رو بیشید که دیگه اون رو نمیشه کاریش کرد اما برای کسایی که دایرکت ایکس 10 دارند این روش فوق العاده است.

1- ابتدا فایل زیر را دانلود کنید و سپس نصب کنید و بعد مراحل زیر را دنبال کنید :

لوگوی دانلود مدبازدانلود فایل dxcpl.exe

1- به منوی Start رجوع کنید و در قسمت کادر خالی عبارت "dxcpl.exe " را بنویسید .

2- با یافتن Directx Properties روی اون دابل کلیک کنید، تا پنجره مربوطه برای شما باز بشه.

3- حالا فایل پشتیبان کننده ی این بازی رواز داخل درایور C که نصب شده ، یافته و انتخاب کنید.

4-باز هم از منوی Edit List، فایل  EvilWithin.exe را ادد کنید و بعد OK را بزنید.

5 در پنجره اصلی در قسمت پایین گزینه Feature Level Limit را به میزان 11_1 عوض کنید و توجه کنید که تیک گزینه Force WARP که کنار آن می باشد حتماً زده شده باشد.

6-  اکنون گزینه Apply رو بزنید و بازی The Evil Within را با Directx 10 می تونید اجرا کنید .

توجه : اگر با انجام مراحل بالا باز هم دچار مشکل شدید، باید مراحل زیر را انجام دهید و تضمین 100 در 100 نیست که با انجام روش های زیر به نتیجه برسید چون بعضی از کاربران گزارش داده اند که این روش عملی نشده و خیلی از کاربران هم از این روش راضی بوده اند.

مرحله دوم :

قبل از هر چیزی شما اول باید فایل زیر را دریافت کنید و سپس به کمک اتصال به نت آن را نصب کنید که در واقع این فایل یه نصب کننده آنلاین می باشد . دقت کنید که فایل دانلود یعنی SDK ها به حجم 1.4G می باشند.

لوگوی دانلود مدبازدانلود (Windows Software Development Kit (SDK

فایل بالا را بعد از دانلود از حالت فشرده خارج کنید و سپس فایل .exe درون آن را نصب کنید که شاید نصب آن مدت زیادی طول بکشه که این زمان بستگی به سرعت اینترنت شما دارد.

مشکلات در این پست ادامه خواهد داشت .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 667
  • کل نظرات : 1341
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1076
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 552
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,619
  • بازدید ماه : 8,042
  • بازدید سال : 65,250
  • بازدید کلی : 2,105,547