loading...
مدباز|برترین مرجع دانلود اضافات بازیها
امین مبین بازدید : 2974 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (2)

اکنون با حل تمامی ارورها و مشکلات بازی Ryse: Son of Rome همراه هستیم . این بازی یعنی رایز : فرزند رم با سبک اکشن در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۴ برای کامپیوتر (PC) توسط کمپانی Crytek منتشر شد و طبیعتاً دارای مشکلات و باگ هایی می باشد که برای رفع این باگ و مشکلات، طراحان بازی آپدیت هایی را منتشر ساخته اند، اما این Update ها هم جواب آنچنانی ای به گیمرها نمی دهند . اکنون ما در اینجا راه حل بیشتر مشکلات رایج را فراهم نموده ایم تا گیمرهای عزیز بتوانند لگ و باگ های این بازی زیبا را رفع نمایند و هر چه بیشتر از این بازی لذت ببرند . در ادامه با حل مشکلات قدم به قدم این بازی به همراه دانلود نرم افزار و فایل های لازم همراه باشید .

خب قبل از هر کاری باید سیستم خودتون رو با حداقل سیستم منتشر شده برای بازی بسنجید و ببینید که آیا سیستم شما توانایی اجرای این بازی رو داره یا نه و بعد برید سراغ حل مشکلات .

حداقل سیستم مورد نیازی بازی Ryse: Son of Rome :

OS: Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8 (64bit)
Graphics: DirectX 11 graphics card with 1 GB video RAM
DirectX: Version 11
Memory: 4 GB RAM
Processor: Dual core with HyperThreading technology or quad core CPU (4+ logical processors)
Hard Drive: 26 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound Card with latest drivers

نکات مورد توجه از حداقل سیستم بالا این است که :

1- این بازی آنچنان سیستم قوی ای را نمی طلبد !

2- این بازی ار سیستم های 32 بیتی پشتیبانی نخواهد کرد و فقط بر روی ویندوز های 7 ، 8 و ویستا قابل استفاده است.

3- این بازی گرافیک بالایی لازم ندارد چرا که شرکت سازنده آن را به طور کامل بهینه سازی نموده و بر این موضوع اهمیت ویژه ای قائل شده است و شما می توانید با گرافیگ 1 گیگابایت بازی را اجرا کنید بدون در نظر گرفتن DDR 3 و یا DDR 5 بودن.

4- این بازی رم 4 گیگ می خواهد که کسانی که رم ها آن ها پایین می باشد می توانند با ترفندی که در زیر قرار دادیم رم خودشون رو به صورت مجازی افزایش بدن :

لوگوی دانلود مدبازدانلود ویدئو افزایش رم به صورت مجازی

5- دایرکت ایکس نه تنها این بازی بلکه تمامی بازی های جدید به نسخه 11 ارتقا داده شده اند و اجرای این بازی ها ظاهراً فقط در Directx 11 ممکن می باشد اما باز هم مدباز با ترفندی که در ادامه شرح می دهد می توانید اجرای بازی های مخصوص دایرکت ایکس 11 را در دایرکت ایکس 10 ممکن سازید .

شما قبل از نصب بازی باید مطمئن شوید که آخرین نسخه های نرم افزارهای پیش نیاز این بازی را داشته باشید که اگر ندارید از لینک های زیر می توانید این نرم افزار را دانلود کنید :

لوگوی دانلود مدبازدانلود Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package x86 (سیستم 32 بیت)
لوگوی دانلود مدبازدانلود Microsoft Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package x64 (سیستم 64 بیت)
لوگوی دانلود مدبازدانلود NetFramwork 4.5
لوگوی دانلود مدبازدانلود Directx

توجه : شما در حین نصب نرم افزار های بالا باید به اینترنت متصل باشید تا فایل های لازم دانلود شوند .

سپس باید مطمئن شوید که درایور های کارت گرافیک شما آپدیت می باشد که این امر واقعاً مهم می باشد چرا که کل ارور های رنگی و سیاه شدن بازی مربوط به آپدیت نبودن درایور و نرم افزار های گرافیکی می باشد که شما از سایت های مرجع زیر می توانید آپدیت های کارت های گرافیک خودتون رو آپدیت کنید :

لوگوی دانلود مدبازلینک دانلود درایورهای جدید کارت های گرافیکی Geforce از nVIDIA

آخرین آپدیت کارت گرافیک nVIDIA را می توانید آن را از لینک بالا دانلود کنید .

لوگوی دانلود مدبازلینک دانلود درایورهای جدید کارت های گرافیکی ATI  از AMD

آخرین آپدیت کارت گرافیک ATI را از سایت بالا می توانید دریافت کنید .

توجه : برای مطلع شدن از نوع درایور و کارت گرافیک خودتون باید اول به Control Panel بروید و بعد به منوی Device Manager برید و آخر سر هم از گزینه Display Adapters نوع کارت گرافیکتون رو ببینید .

آموزش نصب و کرک بازی Ryse: Son of Rome :

خب اگه شما فهمیدید که سیستم شما قدرت اجرای این بازی رو از لحاظ سخت افزاری داراست، باید بازی رو به درستی نصب کنید تا بعداً با مشکل مواجه نشید و در مرحله اول، عمل اول غیر فعال کردن آنتی ویروس ویندوز می باشد که طبیعتاً هر بازی ای دارای فایل هایی می باشد که آنتی ویروس آن ها را به علت برنامه و کد نویسی شبیه به ویروس ها ، ویروس معرفی می کند و آن ها را پاک می کند که فقط کافیست یک فایل 1 کیلوبایتی نباشد تا شما نتوانید بازی را اجرا کنید . خب برای نصب بازی ،آنتی ویروس را غیر فعال نموده و سپس فایل ستاپ بازی را اجرا کنید و سپس بعد از تعیین محل نصب بازی منتظر شوید تا نصب به پایان برسد و اکنون باید بازی را کرک کنید. ابتدا وارد پوشه کرک شده و کرک Codex و تمامی محتویات پوشه کرک را کپی و در محل اصلی نصب بازی پیست کنید و سپس از داخل همان فولدر نصب بازی ، روی آیکون اجرایی بازی کلیک کنید تا بازی اجرا شود .

توجه : هنگام کرک کردن بازی هم باید آنتی ویروس غیرفعال باشد.

توجه : هنگام نصب و کرک بازی نباید به اینترنت متصل باشید چرا که کرک دچار اشکال خواهد شد و از برقراری اتصال به اینترنت توسط Firewall هم جلوگیری به عمل آورید . (فایر وال را غیر فعال کنید)

توجه : اگر شما کرک معتبر Codex را ندارید می توانید آن را از لینک زیر دانلود نمائید .

لوگوی دانلود مدبازدانلود کرک Codex بازی Ryse: Son of Rome

با انجام کارهای بالا اگه با ارور مواجه شدید متن های زیر رو دنبال کنید تا مشکلاتتون حل بشه .

مشکلات بازی Ryse: Son of Rome :

حل ارور فریز شدن وهنگ کردن گیم در مرحله pax romana بازی Ryse: Son of Rome :

برای رفع این مشکل باید برید توی دایرکتوری اصلی بازی و وارد پوشه GameRyse بشید و تمامی فایل های Videos-part0.pak تا Videos-part3.pak رو یه جای دیگه CUT کنید. حالا باید بازی رو اجرا کنید و بعد از وارد شدن به بازی می بینید که بازی بدون دمو و ویدئو ها بارگذاری میشید. وقتی قسمتی رو که گیر میکرد رو رد کنید و به نخستین checkpoint رسیدید، وسط بازی میتونید خود بازی رو مینی مایز کنید و دوباره فایل هایی رو که CUT کرده بودید یه جای دیگه برگردونید سرجاش . این کارو کنید نیازی نیست که کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید، در واقع با این کار مانع جلوی کارت گرافیکتون رو بر میدارید و دوباره که لود بازی از اون قسمت گذشت اون رو بر میگردونید سرجاش . (دموهای بازی حذف خواهند شد و دوباره به بازی برگردانده می شوند که میتونید اصلا دمو ها رو برنگردونید و کلاً اون ها رو حذف کنید)

حل ارور "Installed Video Device Does Not Support DirectX 11 Features Error" :

این ارور یعنی بازی شما روی دایرکت ایکس پایین تر از 11 داره اجرا میشه و کارت گرافیک شما از کارت ایکس 11 پشتیبانی نمیکنه و در نتیجه بازی اجرا نمیشه چون نیاز بازی دایرکت ایکس 11 هستش . شما با استفاده از این ترفندی که معرفی میکنیم (تضمینی نیست) می تونید بازی رو روی دایرکت ایکس 10 اجرا کنید اگر این روش عمل نکرد فقط باید کارت گرافیکتون رو تعویض کنید و ارتقا بدید .

حل مشکل ورود به بازی بعد از کلیک کردن بر روی آیکون بازی :

برای حل این مشکل شما باید فایل های Steam را در محل اصلی نصب بازی، کپی و پیست کنید که از لینک زیر می تونید دریافت کنید.

لوگوی دانلود مدبازدانلود فایل های Steam

آموزش اجرای بازی Ryse: Son of Rome با دایرکت ایکس 10 :

مرحله اول :

توجه : این ترفند فقط در سیستم های 64 بیتی قابل اجرا می باشد و ممکن است که در بعضی از جاها با کندی بازی رو به رو بیشید که دیگه اون رو نمیشه کاریش کرد اما برای کسایی که دایرکت ایکس 10 دارند این روش فوق العاده است.

1- ابتدا فایل زیر را دانلود کنید و سپس نصب کنید و بعد مراحل زیر را دنبال کنید :

لوگوی دانلود مدبازدانلود فایل dxcpl.exe

1- به منوی Start رجوع کنید و در قسمت کادر خالی عبارت "dxcpl.exe " را بنویسید .

2- با یافتن Directx Properties روی اون دابل کلیک کنید، تا پنجره مربوطه برای شما باز بشه.

3- حالا فایل پشتیبان کننده ی این بازی رواز داخل درایور C که نصب شده ، یافته و انتخاب کنید.

4-باز هم از منوی Edit List، فایل  Ryse: Son of Rome را ادد کنید و بعد OK را بزنید.

5 در پنجره اصلی در قسمت پایین گزینه Feature Level Limit را به میزان 11_1 عوض کنید و توجه کنید که تیک گزینه Force WARP که کنار آن می باشد حتماً زده شده باشد.

6-  اکنون گزینه Apply رو بزنید و بازی Ryse: Son of Rome را با Directx 10 می تونید اجرا کنید .

توجه : اگر با انجام مراحل بالا باز هم دچار مشکل شدید، باید مراحل زیر را انجام دهید و تضمین 100 در 100 نیست که با انجام روش های زیر به نتیجه برسید چون بعضی از کاربران گزارش داده اند که این روش عملی نشده و خیلی از کاربران هم از این روش راضی بوده اند.

مرحله دوم :

قبل از هر چیزی شما اول باید فایل زیر را دریافت کنید و سپس به کمک اتصال به نت آن را نصب کنید که در واقع این فایل یه نصب کننده آنلاین می باشد . دقت کنید که فایل دانلود یعنی SDK ها به حجم 1.4G می باشند.

لوگوی دانلود مدبازدانلود (Windows Software Development Kit (SDK

فایل بالا را بعد از دانلود از حالت فشرده خارج کنید و سپس فایل .exe درون آن را نصب کنید که شاید نصب آن مدت زیادی طول بکشه که این زمان بستگی به سرعت اینترنت شما دارد.

حل مشکل Ryse: Son of Rome hans stopped Working :

برای حل این مشکل باید از داخل پوشه ی commonRedist تمامی نرم افزار های پیش نیاز را نصب کنید در صورتی که به این پوشه دسترسی ندارید تمامی نرم افزار های جدید پیش نیاز این بازی در اول پست آماده دانلود می باشد که از آنجا می توانید این نرم افزار های ضروری رو نصب کنید . در صورتی که با نصب نرم افزار های بالا هم دچار مشکل بودید به صفحه زیر رجوع کنید :

لوگوی دانلود مدبازصفحه حل این ارور در بازی ها و برنامه ها

اگر باز هم مشکل داشتید وقتی ارور پدیدار شد روی گزینه View Problem Details در پایین سمت چپ کلیک کنید و تمام متن ارور را برای ما بفرستید تا در صدد حل مشکل شما جویا بشیم .

حل خطای Save نشدن بازی Ryse: Son of Rome :

این مشکل تو بعضی سیستم ها دیده میشه که شما اگه این مشکل رو دارید باید آپدیت اول Hotfix این بازی رو دانلود و روی بازی نصب کنید .

لوگوی دانلود مدبازدانلود Update 1 Hotfix بازی Ryse: Son of Rome

حل ارور کرش شدن و گیر کردن هنگام ورود به بازی Ryse: Son of Rome :

این مشکل بیشتر در کارت های گرافیکی AMD مشاهده شده است . تنها راه حل این مشکل این می باشد که درایور گرافیکی خودتون رو نسخه 14.4 بکنید. یک راه دیگه هم شاید جواب بده اینه که تنظیمات گرافیکی خودتون رو روی کمترین حالت ممکن قرار بدید و یا خاموش کنید .

طریقه ی Skip کردن ویدیویهای بین بازی Ryse: Son of Rome برای کسانی که علاقه ای به دیدن دموها ندارند :

برای حذف دموها به آدرس زیر رفته و داخل فولدر GameRyse فایل Videos-Partx.pak را حذف کنید .

Steam/steamapps/common/Ryse Son of Rome/GameRyse/Videos-partx.pak

حل خطای عوض نشدن رزولیشین در بازی Ryse: Son of Rome :

برای این مشکل آپدیتی ارائه نشده اما می توانید با راهکار زیر این مشکل را رفع نمائید :

1- یک فایل با فرمت txt ایجاد کرده و سپس نام آن را System.cfg قرار دهید.

2- سپس عبارت های زیر را داخل این فایل تکست بنویسید دقت کنید که در هر نوبت فقط یک عبارت را بنویسید و اگر کار نکرد دوباره فایل تکست را باز کرده و عبارت قبلی را پاک کرده و دوباره عبارت بعدی را بنویسید .

sys_spec_TextureResolution = 4

یا عبارت

sys_spec_TextureResolution = 3

یا عبارت

sys_spec_TextureResolution = 2

یا عبارت

sys_spec_TextureResolution = 1

یا عبارت

sys_spec_TextureResolution = 1, 2, 3, 4

حل مشکل گیر کردن، فریز شدن و تیک زدن توی بازی Ryse: Son of Rome :

این خطا در کارت NVIDIA بیشتر دیده شده است و روشی که برای حل این ارور شرح میدیم برای کارت های گرافیکی NVIDIA هستش. اول به کنترل پنل انویدیا خودتون برید و روی اون کلیک کنید. (با کلیک راست توی دسکتاپ میتونید اون قسمت رو پیدا کنید). بعد وقتی صفحه جدید باز شد، توی سربرگ 3D Setting رفته و بر روی گزینه 3D Manage Setting کلیک کنید و بعد در صفحه باز شده بازی Ryse: Son of Rome را ادد کنید. ار قسمت تنظیمات NVIDIA گزینه Vertical Sync را روی حالت ON قرار بدید.

حل ارور افت فریم بسیار شدید در هنگام نشان دادن دمو با دیگر ویدیو های بازی Ryse: Son of Rome :

راه حل این ارور نصب آپدیت اول Hotfix می باشد که از لینک زیر این آپدیت را می توانید دانلود نمائید .

لوگوی دانلود مدبازدانلود Update 1 Hotfix بازی Ryse: Son of Rome

حل خطای کرش شدن بازی Ryse: Son of Rome در سیستم های SLI و CrossFire :

این ارور به درایور کارت گرافیکی مربوط می شود. راه حل این اررو اگر شما با هر داریوری بازی می کنید و این مشکل رو دارید باید یک نسخه قدیمی تر از اون درایور رو نصب کنید، اینطوری مشکلتون رفع میشه. مثلاً درایور شما 344.14 هستش باید یه درایور قدیمی تر مثل 344.11 نصب کنید و اگه در کارت گرافیک های ADM نسخه آن 14.6 هستش اون رو به 14.4 تغییر بدید .

حل مشکلات در این پست ادامه خواهد داشت .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/08/02 و 7:45 دقیقه ارسال شده است

راه حل چیه

پاسخ : ارتقای سخت افزاری سیستمتون سعید عزیز.

این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/08/01 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

مشخصات کارت گرافیکی من 1GB
DirectX 10.1
رم 2 GB
ایا این بازی بر روی سیستم من قابل اجرا می باشد
پاسخ : دایرکت ایکس و رمتون شما رو با مشکل مواجه میکنه!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 667
  • کل نظرات : 1341
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1076
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 467
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,534
  • بازدید ماه : 7,957
  • بازدید سال : 65,165
  • بازدید کلی : 2,105,462