loading...
مدباز|برترین مرجع دانلود اضافات بازیها
امین مبین بازدید : 760 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

در اینجا با آموزش اجرای بازی های پلی استیشن یک بر روی اندروید و کامپیوتر همراه هستیم . سایت های مختلف و برنامه های مارکت های اندروید مختلفی این امکانات را به صورت پولی امکان پذیر کرده اند که اکنون ما این آموزش را + دانلود نرم افزار های مورد نیاز را به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می دهیم تا همه بتوانند اندروید و سیستم خود را به یک دستگاه PS1 تبدیل نمایند . در ادامه با ما باشید تا آموزش کامل اجرا نمودن فایل های بازی PS1 را در گوشی اندروید خود و کامپیوتر خود مطالعه کنید و نرم افزار های مورد نیاز را دانلود کنید .

آموزش اجرای بازی های پلی استیشن 1 بر روی کامپیوتر :

برای بازی کردن بازی های دانلود شده پلی استیشن یک باید شما دو نرم افزار به نام های Virtual CloneDrive 5.4.7.0 و Emulator PSX را دانلود کنید . ابتدا بازی دانلود شده خود را که با فرمت ISO یا Bin می باشد را توسط نرم افزار Virtual CloneDrive 5.4.7.0 از حالت فشرده خارج کنید . برای این کار مراحل زیر را انجام دهید :

1- ابتدا نرم افزار Virtual CloneDrive 5.4.7.0 را از لینک زیر دانلود کرده و باز کنید .
لوگوی دانلود مدبازدانلود نرم افزار نرم افزار Virtual CloneDrive 5.4.7.0 با حجم 3 مگابایت

2- سپس یک درایو مجازی ایجاد کنید و به گزینه های دیگر کاری نداشته باشید برای این منظور عدد جلوی گزینه Number Of Drives را روی 1 قرا دهید .
3- سپس روی بازی پلی استیشن یکی که دانلود کردید کلیک راست کنید و گزینه Open With را زده و آن را با نرم افزار Virtua CloneDrive 5.4.7.0 باز کنید . سپس این نرم افزار در درایو مجازی که قبلا ساختید این بازی را اکسترکت کرده و از حالت فشرده Bin و ISO آن را خارج می سازد .
4- اکنون بازی شما به حالت یک بازی ای که در یک سی دی وارد سی دی رام سیستم شما شده در آمده و اکنون آماده اجرا شدن می باشد .

اکنون کار ما با نرم افزار Virtual CloneDrive 5.4.7.0 تمام شد .

حالا نرم افزار Emulator PSX را از لینک زیر دانلود کنید و سپس آن را از حالت فشرده خارج کنید و در پوشه اکسترکت شده فایل اجرایی psxfin را باز کنید و سپس از قسمت تنظیمات برنامه ، زبان این برنامه را فارسی کنید . سپس مراحل زیر را برای اجرای بازی با این برنامه طی کنید .
لوگوی دانلود مدبازدانلود نرم افزار Emulator PSX با حجم 2 مگابایت

1- از تب "فایل" در بالا سمت چپ  . "استفاده از سی دی بازی" را انتخاب کنید .
2-  سپس برنامه یک پیام در مورد خالی بودن درایو های اصلی کامپیوتر به شما نشان می دهد که بعد از تأیید کردن پیام (کلیک روی Cancel) و خارج سازی سی دی رام ، باید آدرس درایو را عوض کرده و به آدرس درایو مجازی ای که بازی پلی استیشن را در آن با نرم افزار Virtual CloneDrive 5.4.7.0 از حالت فشرده خارج ساخه اید را بدهید .
3- اکنون بازی اجرا شده و شما می توانید با وصل کردن دسته ها جواستیک از بازی لذت بیشتری ببرید و همچنین در برنامه می توانید مسیر سیو های هر بازی را ویرایش و انتخاب کنید .

توجه : به دلیل فارسی بودن نرم افزار نیازی به آموزش های جانبی نیازی نیست .

آموزش اجرای بازی های پلی استیشن 1 بر روی اندروید :

برای اجرای بازی های دانلود شده پلی استیشن یک شما نیازمند نرم افزار ePSXe for Android 1.9.19 می باشید که باید افزونه این نرم افزار را هم دانلود نمائید که ما همه این فایل های لازم را برای دانلود آماده نموده ایم . برای این کار باید شما مراحل زیر را دنبال نمائید :

1- ابتدا نرم افزار ePSXe for Android 1.9.19 را از لینک زیر دانلود کرده و سپس ان را بر روی اندروید خود نصب نمائید :

لوگوی دانلود مدبازدانلود نرم افزار ePSXe for Android 1.9.19 برای اندروید

2- سپس شما پلاگین این نرم افزار یعنی فایل زیر را دانلود کنید و سپس آن را از حالت فشرده خارج کنید و فایل Bin موجود در آن را در یک فولدر مشخص در مموری گوشی خود انتقال دهید .

لوگوی دانلود مدبازدانلود پلاگین مورد نیاز

3- سپس بازی دانلود شده پلی استیشن که فرمت فشرده ای مثل .Bin یا .ISO را داراست را هم به یک فولدر مشخص در مموری گوشی خود انتقال دهید .

4- سپس شما در این مرحله این باید این دوفایلی را که به مموری خود انتقال داده اید را ار داخل برنامه ePSXe for Android 1.9.19 را به روش زیر بارگذاری کنید :

- از منوی Preferences گزینه Baios file را باز کرده و پلاگینی که دانلود کردید را انتخاب کنید و OK را بزنید .
- سپس از منوی اصلی روی گزینه Run Game کلیک کرده و حالا بازی فشرده ای را که در مموری خود ذخیره ساخته اید را بارگذاری کنید .
- اکنون از بازی های پلی استیشن یک در اندریود خود لذت ببرید .

توجه : برای دانلود بازی های پلی استیشن تست شده و سالم که این قابلیت ها را داشته باشد و بر روی اندروید و کامپیوتر قابل اجرا باشد به لینک زیر مراجعه کنید :

لوگوی دانلود مدبازدانلود بازی های اصل پلی استیشن یک

arrow  منبع : مدباز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 667
  • کل نظرات : 1341
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1076
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 533
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,600
  • بازدید ماه : 8,023
  • بازدید سال : 65,231
  • بازدید کلی : 2,105,528