loading...
مدباز|برترین مرجع دانلود اضافات بازیها
امین مبین بازدید : 976 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

بسیار از کاربران خواستار اطلاعات بیشتر اضافاتی که قرار داده شده می باشند . از این رو مدبازی سعی دارد تا به صورت جداگانه و به صورت اختصاصی و مفصل اضافات را نقد و بررسی کند . در این پست به معرفی و شرح ساختار مد Revolution که برای بازی جنرال زیرو هاور طراحی شده می باشد می پردازیم . این مد در بخش Multiplayer خود دارای 4 تیم می باشد :

USA
USA Laser
USA Super Weapons
USA Air Forces

اما نگران نباشید آنقدر این مد دارای تنوع سلاح ، تانک و ضد هوایی حتی سلاح های کشتار دسته جمعی می باشد که به این زودی ها از آن زده نخواهید شد .

در این مد هر کدام از تیم ها دارای ضد تانک و ضد هوایی های گوناگونی با فناوری های مختلفی می باشند که در برخی از تیم ها به صورت اشعه و لیزر و در برخی دیگر به صورت موشک و گاز نیتروژن مایع می باشد . این مد دارای چند نوع سلاح کشتار دسته جمعی می باشد که در اینجا سلاح های به کار رفته را شرح می دهیم اما قل از آن باید به مقدار پول اولیه این مد بپردازیم ، مقدار اولیه پول مد Revolution بیش از 100000 دلار می باشد این پول کفاف کافی برای تمامی کارها را به شما خواهد داد . این مد دارای رنگ های زیادی می باشد که به طوری که اگر بازیکنان این مد حتی 8 نفر هم باشند مد Revolution ، برای هر کدام از تیم ها یک رنگ جداگانه ارائه دهد . اما اکنون بیس ها :

بیس ها برق (Fusion Ractor) : در هر تیم شکل ظاهری مختلفی دارند که در تمامی تیم ها قابلیت آپدیت دارند (با آپدیت شدن میزان برق موجود را افزایش می دهند)

بیس های ضد هوایی ها و ضد تانک ها : این بیس ها ، بیس های دفاعی تیم ها می باشند که در همه تیم ها گوناگون می باشد و هر کدام قابلیت های مختلفی چون پرتاب لیزر ، موشک ، نیتروزن مایع و ... دارند .

بیس پول خانه (Supply Center) : این بیس تغییر شکل داده است که هر تیم برای خود یک بالگرد اختصاصی برای حمل و نقل پول دارد . در برخی تیم های ماشین های متفاوتی علاوه بر بالگردها دیده می شود که در حمل و نقل باعث افزایش سرعت می شوند .

بیس سربازخانه (Barracks) : این بیس هم تغییر شکل داده است و در هر تیم به جز چند فرد ثابت ، دارای افراد اختصاصی با قابلیت های مختلف می باشد .

بیس تانک سازی (War Factory) : این بیس هم تغییر شکل داده است و در هر تیم این بیس دارای تانک های مختلفی می باشد که قابلیت های های جدید همچون فریب دشمن با اختفا و منتشر ساختن دود را دارند . برخی از تانک ها قابلیت ایجاد دو نوع هواپیمای اختصاصی که قبلاً در مدهای دیگر مشاهده نشده است و فقط مخصوص مد Revolution می باشد را دارند .

بیس فرودگاه (Air Field) : ساختار این بیس در هر تیم متفاوت می باشد که علاوه بر این ویژگی در هر تیم این بیس دارای جنگنده های وحشتناک مختلفی می باشد . حتی برخی از جنگنده های غول پیکر در این مد قابلیت تولید جنگنده های کوچکتر را از خود دارند .

بیس فرماندهی (Strategy Cente) : این ساختمان در همه تیم ها متفاوت می باشد که در هر تیم دارای گزینه های مختلفی می باشد . این بیس در تیم های مختلف دارای حالت های دفاعی گوناگون می باشد . برخی رنک ها نیز از این بیس فعال خواهند شد .

بیس مادر (Command Base) : بیس های مادر هم حتی در تیم ها با یکدیگر تفاوت دارند در برخی تیم ها علاوه بر تراکتور سازنده ، یک ماشین رباتیک که برای تعمیرات سریع طراحی شده است وجود دارد که علاوه بر این قابلیت قابلیت ساخت چندین بیس را دارد .

در این مد بیس جدیدی به تیم ها اضافه شده می باشد ، در این بیس با پر شدن مدت زمان مشخص شده تقریباً 3 دقیقه ای با انتخاب خودتان به صورت هوایی برای شما مقداری پول خواهد رسید . علاوه بر این بیس یک بیس که در بیش تر مدهای جنرال زیرو هاور دیده می شود ، وجود دارد که این بیس با انتخا شما پول ها را نمی رساند بلکه به صورت اتوماتیک و هوایی پول ها را برای شما بعد از پر شدن زمان مشخص شده تقریباً 3 دقیه ، می رساند .

اکنون به بیس های سلاح ها کشتار دسته جمعی می پردازیم :

1- سلاح باران مواد آتش زا : این سلاح کشتار دسته جمعی که بعد از آماده شدن همانند اتم یا لیزر می تواند کل بیس مقابل را نابود کند ، با انتخاب هدف پس از 6 ثانیه در کل بیس حریف شروع به باریدن مواد آتش زا به همراه نیتروژن مایع و رعد برق های شدید می کند . (البته خیلی از منتقدان این امر را ضعف مد Revolution می دانند چرا که این سلاح کشتار دسته جمعی آنقدر قوی می باشد که فقط با یک بار انتخاب حریف مقابل به طور کامل نابود خواهد شد) . در ادامه عکس های این سلاح را می توانید مشاهده کنید .

2- ابر هواپیمای قدرتمند : این هم یک نوع سلاح کشتار دسته جمعی می باشد که پس از ساخت بیس آن و صرف زمان همانند اتم و یا لیزر با انتخاب هدف ، بیس سلاح کشتار دسته جمعی دستور حمله این هواپیما را صادر میکند ، شما وقتی هدف را انتخاب می کنید می توانید مسیر خط آتش این هواپیما را همانند لیزرهای USA تغییر دهید شاید شما هم در رنک های تیم های USA توپولوف آبی را دیده باشید ، این هواپیما به همانگونه عمل خواهد کرد اما با قدرت بسیار بیشتر .

3- حاله نابودگر : این هم یک نوع سلاح کشتار دسته جمعی می باشد که فقط برای تجهیزات موٍثر می باشد . یعنی تمامی تجهیزات و نفرات را نابود می کند اما به بیس های حریف آسیب جدی وارد نمی کند .

رنک های مد Revolution فوق العاده می باشند . رنک های اختصاصی که فقط در مد Revolution دیده می شود . رنک هایی چون سوپر تانک ها ، باریدن گلوله های آتشین ، هواپیماهای حمل بمب های پیشرفته و ... که با بازی با آنها آشنا خواهید شد . ناگفته نماند که حتی باکس فرماندهی و باکس انتخاب رنک هم حتی دستخوش تغییرات زیبا قرار گرفته اند .

و اما صداگذاری و میکس موزیک : در این مد از موزیک های مختلفی استفاده شده است که برخی از ان ها را شنیده ایم و برخی دیگر را نه . این مد دارای صداگذاری های جدید بر روی جنگنده ها ، تانک ها ، تجهیزات و ... می باشد .

مپ پشت منوی بازی (شل مپ) و خود منوی بازی دستخوش تغییرات قرار گرفته اند که بسیار زیبا تر شده اند . این مد دارای حجم 870 مگابایت می باشد که بعد از نصب حجم آن به 2.020 گیگابایت افزایش خواهد یافت . زبان این مد روسیه ای می باشد که برای تغییر زبان فایل زیر را دانلود کرده و در پوشه English موجود در فولد Data بازی جنرال زیرو هاور کپی و پیست کنید و اگر سوالی در مورد جایگزینی پرسیده شد گزینه Yes را انتخاب کنید تا فایل انگلیسی جایگزین فایل روسی شود .


دانلود فايل انگلیسی کردن زبان مدهای جنرال زیرو هاور ( حجم : 1 مگابایت)

همچنین می توانید این مد را از لینک زیر دانلود کنید :

دانلود مد Revolution

عکسهایی از محیط مد Revolution :

عکس 1
عکس 2
عکس 3
عکس 4
عکس 5

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 667
  • کل نظرات : 1341
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1076
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 600
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,667
  • بازدید ماه : 8,090
  • بازدید سال : 65,298
  • بازدید کلی : 2,105,595